hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hela flocken samlad idag igen! đŸ¶â€ïž

IgÄr hade vi bonushundarna hÀr nÄgra timmar nÀr deras Àgare var ivÀg och utrÀttade Àrenden. Idag var bonushundarna hos oss hela dagen för att det Àr mÄndag och deras Àgare har börjat arbeta efter semestern. Det Àr alltid lika mysigt att ha tre smÄ varma Àlsklingar i sÀngen som alla tre skÀnker lika mycket kÀrlek och vÀrme. De Àr underbara och jag Àlskar dem sÄ otroligt mycket!

Trisse satt (innan ha la sig ner) i mitten av alla tjejer och flĂ„sade nöjt. Han var varm efter att ha gĂ„tt en lĂ€ngre promenad dĂ€r han sprungit lĂ€s och lekt med Tyra och han var en mycket, mycket glad och tillfreds liten gubbe med mustasch, mitt ibland hand Ă€lskade tjejer! đŸ¶â€ïž

Hehe. Kanske inte hans mest smickrande portrĂ€tt. Han ser lite vĂ€l varm och belĂ„ten ut. Överhettad! Och övertrött! Jobbigt att vara ensam kille i en sĂ€ng med tre tjejer! 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Haha, ja Trisse ser verkligen varm ut ; ) Gosigt med tre vovvar omkring dig. Hoppas Hanna att du fÄr en ok natt denna som kommer, hÄller mina tummar hÄrt för det.
MÄnga kramar fina vÀn <333

Svar: Haha ja visst gör han! ;) han blev nog lite överhettad dÀr efter lÄng promenad med massa bus och sedan mys i sÀngen med sÄ mÄnga damer! ;) Ja, det Àr fantastiskt mysigt med alla tre smÄ vovvarna! <333
Tack sÄ mycket Katarina! Det önskar jag med, för oss bÄda tvÄ!
MÄnga kramar fina vÀn <333
Hanna Andersson