hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Uppdateringen om min syster är borttagen!

Tidigare ikväll skrev jag ett inlägg om Linas cancer-situation och uppdaterade om läget. Men nu blev det tyvärr så att jag la ut inlägget lite snabbare än det hann godkännas av Lina och när hon fick syn på inlägget ville hon att jag skulle ta bort det. Så för er som läste och kommenterade och undrar vart både texten och era kommentarer blev av kan jag berättade att de är borta. Kanske blir det någon mer uppdatering, kanske inte. Det är Linas kropp. Linas situation och hennes cancer det handlar om. Därför är det hon som bestämmer vem som uppdateras och om vad. Jag är så van vid att jag skriver om mitt liv, mina sjukdomar och min situation varje dag att det gick av bara farten att skriva om Lina med. Men där fick hon slagit i bromsarna på sin skriv-glada syster! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Grethe Hagen
skriven :

💜💜💜💜💜💜💜💜💜All kjärlighet i hele verden til dere 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Svar: All kärlek till dig, underbara Grethe 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Ibland har man lite bråttom med att publicera saker man själv tycker känns okej att skriva om, men sedan får man veta att det inte kändes okej för någon annan och då är det bra att göra som du och ta bort inlägget <3 Jag fick veta att några släktingar till mig tog illa vid sig när jag skrev om min fina mormor och lade ut bilder på henne så för husfridens skull tog jag bort de inläggen. Många stora kramar till dig finaste Hanna och skicka en hel hög till Lina också <333

Svar: Ja, precis så blev det! Jaså, det som var så fina inlägg om din mormor! <3 Men många förstår kanske inte "grejen" med bloggandet och tycker det är obehagligt att det ligger ute text och bilder på nätet. Då är det såklart bäst att plocka bort inlägget så alla är glada och nöjda! Många stora kramar till dig, finaste Helena <333 Lina tog tacksamt emot kramarna och skickar en hel hög tillbaka <333
Hanna Andersson