hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Typ så...!

Ibland säger en bild mer än hundra ord. Därför delar jag med mig av några bilder som jag tycker talar sitt tydliga språk! 
 
Ja, just det...
 
Så är det...
 
Kanske det...många timmar i sängen blir det...
 
Japp...! 
 
Jämt och ständigt... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior
skriven :

Det här har inget med inlägget att göra, men jag hittade hit via Moa med Alicia, och jag har läst lite i din blogg och jag måste bara säga att du är så himla stark! Du är en riktig fighter! Jag inspireras av såna människor. Jag lever själv med en kronisk sjukdom, migrän och extrem ångest samt social fobi. Och det är ingen dans på rosor, precis som du skriver. Men du har sån kämpaglöd. Är verkligen så glad att jag hittade hit!

Svar: Tack så mycket! Jag gör mitt bästa att stå ut så bra jag kan och försöker vara stark, trots att livet är så svårt. Jag visste inte att migrän räknas som en kronisk sjukdom? Av allt jag drabbats av har jag inte migrän, men kronisk svår huvudvärk och det är riktigt jobbigt. Ångest och social fobi är inte heller kul, lider med dig. Tack! Är verkligen glad att du hittade hit! Hoppas du är här för att stanna :) Kram <3
Hanna Andersson

2 Nilla
skriven :

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
Hanna Andersson

3 Kattis
skriven :

Bilder kan verkligen vara mer talande än text ibland, kämpa på. Hittade hit tack vare härliga Moa som valde dig till månadens blogg!:)

Svar: Ja, så är det utan tvekan! Moa är verkligen härlig, är så glad att jag blev Månadens blogg hos henne! Och så fint hon hade skrivit om mig! Hoppas du är här för att stanna :) Kram
Hanna Andersson

4 Heléna
skriven :

Riktigt slående bilder och texter! Önskar dock att de inte nödvändigtvis var tvungna att stämma så bra just på dig... Hoppas du har haft en riktigt fin helg <3 Många stora kramar världens finaste Hanna <333 OCH Grattis till att du blev månadens blogg hos fina Moa <333

Svar: Ja, visst är de?! Det önskar jag med, de stämmer läskigt bra! Hoppas du haft en riktigt fin helg <3 Min har varit okej. Många stora kramar världens finaste Helena <333 Stort tack! Det var väldigt roligt! Och så fint hon skrev om mig! <333
Hanna Andersson

5 Moa
skriven :

Åh vad kul att det är några som kikat in i din blogg finaste Hanna ♥️ Tack för dina kommentarer i mina senaste två inlägg. Såklart du ska få plats i bloggen hos mig som månadens bloggare. ♥️ Det är du såklart värd. Hehe jag älskar att läsa qoutes det finns så många som du skriver som stämmer in på sig själv. Jag hoppas du får en lugn och skön start på veckan. Ta hand om dig finaste bästa Hanna ♥️

Svar: Väldigt roligt! Hoppas de är här för att stanna! Dock kommer jag nog aldrig få så många läsare som du, tror inte folk tycker det är så roligt att läsa om sjukdomar dag efter dag! :( Men jag har en hel del trogna läsare och det är jag väldigt glad och tacksam för! Ni ger mig så mycket glädje och kärlek! <3
Tack, finaste Moa, det gjorde mig verkligen glad! Och tack för det du skrev, det gjorde mig lika glad! <3 Jag älskar också qoutes, det kan vara så himla talande! Tack så mycket, det önskar jag dig också! <3 Detsamma, finaste bästa Moa <3
Hanna Andersson

6 Rebecca Adnell
skriven :

Åh, vissa kan jag verkligen relatera till ;)

Svar: Förstår att det är fler än jag med virriga hjärnor! ;)
Hanna Andersson

7 ME alltidvila
skriven :

Mycket talande bilder <3

Svar: Visst är det! <3
Hanna Andersson