hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Påskpyntat här i stugan! 💛💚🐥

Lina påskpyntade och gjorde fint i huset inne i stan i början av veckan. När vi kom ut till stugan igår var det bara för henne att sätta igång och börja påskpynta här också. Det är inte alla som har två hus att påskpynta under en och samma högtid! Tur att Lina tycker det är roligt att dekorera, inreda och göra fint. Hon är duktig på det och för mig som spenderar all min tid i hemmet är det trevligt att ha fint och trivsamt runt omkring mig. En vacker blomma, lite ljusbrickor med fina stenar och några gula kycklingar här och var piggar upp!

Den lila kycklingen är från förra påsken och han heter Äggbert Hubertsson. Den gula är ny detta år och han heter Hubert Äggsson. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

Så fint Lina har gjort och så många fina påsksaker ni har :D Glad Påsk finaste Hanna <333 Många stora kramar världens finaste du <333

Svar: Visst blev det fint! Hon är väldigt duktig på det här med pyntande! <3 Glad Påsk underbara Helena <333
Många stora kramar världens finaste du <333
Hanna Andersson