hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Påskpyntat här i hemmet! 💛💚

Här hemma är det Lina som står för allt pyntande. Oavsett om det är nya dukar, ljusbrickor, små prydnadsrosor eller ljusstakar. Lina är inrednings-chefen. Inför högtider som påsk, midsommar, jul och nyår brukar hon se till att få lite pyntat och fint här i huset. Inte några mängder, bara något litet och jag tycker alltid det blir lika fint! Det piggar upp, lyfter hemmet och gör att det blir trevligt. Igår gick hon runt och påskpyntade. Trots att påskens färger gult och grönt inte är mina favoritfärger blev det väldigt fint! Och de klara, ljusa färgerna lyser upp och får mig på bra humör. Här kommer några bilder på påskpyntet!

En kruka vackra påskliljor på köksbordet är aldrig fel! 
 
En skål med söta, färgglada små påskägg står på en ny gul duk på vardagsrumsbordet! 
 
Några fler påskliljor! En bukett med större blommor och en kruka till med mindre. Jag tycker Lina gjort väldigt fint här hemma! 💛💚
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella
skriven :

Superfint!

Svar: Eller hur! :D
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Vad duktig hon är syrran💗 Johanna

Svar: Visst är hon! <3
Hanna Andersson

3 Lina
skriven :

Tack😘 Så kul att fixa fint🐣

Svar: Du är så duktig så, Linis! <3
Hanna Andersson

4 Katta
skriven :

Så fint det blev! :) Kram

Svar: Visst blev det! :) Kram
Hanna Andersson

5 Heléna
skriven :

Så fint det blev - riktigt mysigt :D Jag blir så varm inombords av att ha det fint omkring mig så därför älskar jag att pynta lite extra kring alla högtider :D God natt finaste du och sov så gott <3 Många stora kramar till dig världens finaste underbara Hanna <333

Svar: Jag tycker också det blev väldigt fint! :D Lina gjorde ett bra jobb som pyntare! Det håller jag helt med om! Det är trevligt att piffa till det och pynta till de olika högtiderna, det sätter guldkant på tillvaron! God natt, finaste du <3 sov så sött! Många stora kramar tillbaka till dig världens finaste, mest underbara Helena <333
Hanna Andersson