hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Elefanter och tigrar! 🐘🐅

Den iPhone jag har nu Àr min andra. Det första fodralet till min iPhone 4 var en elefant. Det var ett sÄnt fodral man kan ha körkort och andra kort i. Mycket praktiskt med andra ord. Det fodralet hade jag hela tiden som jag hade min telefon. Men i höstas bytte jag till en ny iPhone. Jag minns inte vad den heter, 5SE kanske? DÄ var det dags för ett nytt fodral. Inte helt förvÄnande blev det ett nytt med elefanter. Inte bara en, undan tvÄ. En Mamma-elefant och hennes barn som gÄr precis bakom. Det Àr antingen soluppgÄng eller solnedgÄng bakom elefanterna och vÀldigt vackert.

TyvÀrr gick fodralet sönder ganska snabbt sÄ det var bara att hitta ett nytt och bestÀlla hem. Det kom nyss hem i brevlÄdan och ikvÀll hjÀlpte mamma mig att byta frÄn det trasiga elefant-fodralet till ett nytt med en tiger. Jag Àlskar tigrar nÀstan lika mycket som jag Àlskar elefanter. Jag hittade inget mer fodral med en elefant sÄ jag fick köpa ett fodral med en tiger. Men jag klagar inte, jag Àlskar tigrar ocksÄ.

Visst blev det nya fodralet bra? Jag Àlskar tigrar!   

Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

SÄ fint fodral :D Jag har en iPhone 5S och har ett elefantfodral till den :D Massor av stora kramar till dig vÀrldens finaste Hanna <333

Svar: Tack! :D Ja, men det Ă€r nog sĂ„ den heter, iPhone 5 S? Jag Ă€r inte sĂ„ bra pĂ„ mobiler och sĂ„nt. Framförallt Ă€r minnet inte det bĂ€sta! ;) Åh jag tĂ€nkte nĂ€stan att du ocksĂ„ har elefant-fodral! Jag ville ha en till elefant egentligen, men hittade ingen ny. SĂ„ det fick bli en tiger! Massor av stora kramar till dig, vĂ€rldens finaste Helena <333
Hanna Andersson