hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vi agerar jour-hem och extra-hem till våra bonusvovvar! ❤️🐶

Tyra och Tjorven matte, som ju ramlade olyckligt i förrgår och fick spricka i både handled och höft, är fortfarande kvar på sjukhuset. Hon har opererat höften och väntar nu på att få operera handen. Hon blir kvar på sjukhuset några dagar och eftersom Tyra och Tjorvens husse arbetar heltid i Göteborg har han ingen möjlighet att ha hundarna själv just nu. Därför rycker vi ut som jour-hem vilket inte är så konstigt eftersom vårt hem är tjejernas extra-hem. De är en del av familjen, precis som Trisse, med enda skillnaden att de inte bor här heltid som Trisse gör. Men vi älskar dem precis lika mycket!

Vi kommer ha tjejerna här hos oss tills lördag och så får vi se efter det om de kan flytta hem eller om de får bo kvar hos oss lite till. Även om omständigheterna som sagt inte är roliga tycker vi det är trevligt att ha bonusvovvarna här. Det tycker Trisse också!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nilla
skriven :

Vilken tur för hundarna att de har er. Kram

Svar: Ja! Och lika mycket tur att vi har dem <3Kram
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Det är tur att ni finns och kan ställa upp när hon har råkat ut för detta elände :( Hoppas hon inte får tråkiga men! Förstår om Trisse blir lycklig över lite extra damsällskap och du får två till benvärmare :D Många stora kramar till dig finaste Hanna <333

Svar: Ja det är tur at t vi finns för Tyra och Tjorven och tur att de finns för Trisse. Vi får verkligen hoppas hon återhämtar sig helt!Trisse är verkligen lycklig. Ju fler tjejer desto bättre! ;) Jag är också mycket nöjd, som du förstår ;)
Många stora kramar tillbaka, finaste Helena <333
Hanna Andersson